Wednesday, April 11, 2007

Happy birthday 2 U sweety


النهاردة يوم ميلاد فلونا
أنتيمتي
صاحبتي وأختي
أجمل حاجة حصلتلي في حياتي
الصداقة اللي ما بتحصلش مرتين في العمر
أنا مش عارفة أتكلم دلوقتي نتيجة ظروفي
بس بجد بجد بجد بجد
في وسط كل اللي بمر بيه من مشاكل وخناقات
كان لازم أفضي مكان في قلبي
إني أفرح في يوم زي دة
عشان في اليوم دة
اتولدت أصدق صديقة قابلتها في حياتي
ولو ما كانش اليوم دة موجود
معرفش بصراحة كنت هعمل إيه من غيرها
رغم كل الناس اللي قابلتهم بعد كدة
رغم كل الصداقات
بس فلونا دي حاجة تانية
في كفة لوحدها
واخدة البطين الأيمن والأيسر لوحدها
حتى صحابي ... كلهم عارفين إن مهما بقينا صحاب
بتفضل فلونا عندي غير الدنيا كلها
كل سنة وانتي طيبة يا حبي
ربنا يخليكي ليا
وكل سنة وانتي صابحتي

17 comments:

FloNa said...

ايه الاحراج ده بقى بس !!!


والله يا بنوتة انتي انا بحبك اوي في الله بقى

USaMa said...

كل سنة وانتي طيبة :)

Unknown said...

إيه ده وأنا أقول النهاردة غريب ليه :D

كل عام وأنت إلى الله أقرب ..

وربنا يخليكوا لبعض لحد ماتبقوا 100 سنة كده :D

FloNa said...

الله يكرمكم يارب

وحضرتك طيب يا اخ اسامة

وحضرتك طيب يا اخ عمرو بس ايه حكاية اليوم غريب دي غريب وحش ولا غريب حلو


ده التهاردة لسة مبتداش بقى :)

خطــاب said...

كل عام و انت الى الله اقرب

safa7_karmooz said...

كل عام وانتى بخير

كل عام وانتى الى الله اقرب

كل عام وانتم الاثنين بجانب بعضكم البعض

كلام ويسبر اصلا ...لوحده كفاية ...واذا كان الكلام اصلا كده...امال اصلا الاحساس ده هيبقى ايه

خلوا بالكم من بعض ...ومتخلووش حاجه من الحاجات الصغننه تدخل ما بينكم

كان نفسى ااجيب جاتوة والذى منه...بس لما تكملى 21 وتبقى كاملة الاهلية :p

محمد said...

هنا وهناك :)

يللا خير

كل عام وأنت لله أقرب

ربنا يديم محبتكم

(حاسس إن الجو بدأ يتغير ..)

ربنا يديم سعادتكم

WhiSpeR said...

أهلا وسهلا بكل المهنين
دة في ناس أول مرة نشوفها في البلوج
زي أخونا أسامة
أهلا وسهلا بحضرتك
أخونا وضاح خلاص بقى من أصدقاء البلوج
الباقي بقى مش لازم
ما انتوا هنا من زمان
:D
بهزر بجد ... أهلا وسهلا بكل الناس
وكل سنة وانتي طيبة يا فلونا للمرة المليون
وأنا مش هعلق على حكاية موضوع المنتدى
هعمل نفسي مش واخدة بالي

أخونا وضاح بقى :
أنا مش فاهمة حاجة في حكاية الجو المعين وبجد نفسي أفهم عشان ممكن أتجنن

أخونا عمرو : يعني إيه النهاردة غريب ؟
معلش احنا ناس فضوليين ولا زم نعرف كل حاجة

:D

FloNa said...

جزاك الله خيرا يا اخ خطاب وحضرتط طيب يارب والى الله اقرب :)


الجاتوه وصل يا اخ سفاح قرموز :)

ربنا يكرمك يارب

بجد الاخت ويسبر اعز صديقة على الاطلاقر رغم المسافة الا ان القلوب دايما مع بعض

اهلا بالاخ وضاح هنه وهناك \:)

الله يكرمك يارب اه ابتديت الاحظ ان الجو ابتدى يعني يروق شوية

:)


ربنا يكرمكم جميعا ويحفظكم للاسلام

The Manager said...

كل سنة وهى طيبة إن شاء الله

Anonymous said...

كل سنة و انتي فلونا يا جميل
:)
ربنا يسعدك يا رب

و يخليكي انتي و ويسبر لبعض و تاخدو بايد بعض لكل خير
:)

sharkawoo said...

جميل ان الواحد يلاقي معموله إحتفال في كل مكان ...

كل عام وإنتي إلي الله أقرب أختنا الكريمة ...

وعبال 100 سنة في طاعة ربنا :)

علاء عارفين said...

كل سنه وانت طيبه

و اشوفكوا انتي و اختي متخانقين يا رب

عشان لمتكوا ما بتريحنيش

WhiSpeR said...

الناس كلها بتقول يارب تفضلوا صحاب على طول
وانت تقول يارب يتخانقوا
حرام عليك
بس بجد ونعم الأخوة
الحق عليا اني تنازلت وهحطك في البلوجات الصديقة
غلطتي
:D

FloNa said...

اخ THE manager بجد بجد حضرتك منور هنه ربنا يكرمك يارب

جزاك الله خيرا وحضرتك الى الله اقرب يارب :)


المجااااااهدة :)

ربنا يكرمك يا جميل يارب سعيدة جدا انك هنه :) :)

يارب يديم صداقتنا علطول :)


اخ شارقاوو :) جزاك الله خيرا كثيرا انا فعلا مبسوطة اوي ان ربنا انعم عليا بصداقات رائعة بجد


وحضرتك الى الله اقرب يارب :)


دكتور نايت وينج هنه يا اهلا يا اهلا

:D

ده اكيد رشوة عشان نحط حضرتك في البلوجات الصديقة :D

الله يكرمك يارب بس بلاش الدعوة دي ايه الحسد العلني ده يارب !!!



ربنا يديم صداقتي انا وويسبر ونفضل متلميين وشاغلين التليفون علطول :D

WhiSpeR said...

طب بلاش شاغلين التليفونات دي
أحسن بابا يشم خبر ييجي يقتلني أنا وانتي في يوم واحد
عشان هو حتى الآن ما اكتشفش سبب الفاتورة العالية
بس كل مرة أبعتله الفاتورة بكام
يقوللي (( لييييييييييييه؟؟ )) دة انتوا لو فاتحين شركة في البيت
كانت الفاتورة تطلع أقل من كدة
:D

mohamed said...

كل عام وانتي بخير

انا عارف انها جيا متاخر اوووووووي


بس برضة كل عام وانتي بخير ويخليك ويسبير وكل اللي بتحبيهم

gawal