Monday, June 25, 2007

تاج على الماشي :)



انت مين ؟؟

مممم واحدة اقل من الناس :(


مين اكتر ست اشخاص بتحبهم ؟؟

اشمعنى ستة طيب ؟؟

طيب هوه سؤال مش عادل فيه ناس كتير بجد مينفعش منذكرش اساميهم

لو عرفت اعمل لستة حبقى ارجع اكتبها :)


انت سعيد؟

الحمد لله بجد اه :)


لو اجتمعت انا وحسني مبارك في غرفة واحدة؟

اكيد تبقى معنديش فرصة اتكلم

مش حجتمع معاه الا وانا عاملة مصيبة

وساعتها حيبقوا سادن بؤي بكمامة :p


لو معاك مليون ونص جنيه......تعمل بيهم ايه؟

كنت بنيتلي كوخ كدة جميل على جزر هاواي ونسيت نفسي هناك

ونسيت حاجة اسمها صيدلة :(

بتحب مصر؟

جدا مش عارفة ليه بس جدا :)


بتحب البنات؟


عجبني اوي السؤال ده
:D

السؤال ده مش ليا اكيد

:)

ومش ناوية احرفه :p

انت مسلم ؟

اه الحمد لله

ليه؟

دي فطرتي السليمة :)

مين اكتر شخصية ما تقدرش تستغنى عنها في حياتك؟وليه؟

منى اختي بحبها جدا ومش بعرف اشوف نفسي من غيرها


ايه اكتر موقف محرج اتعرضت ليه في حياتك؟واتصرفت ازاي؟

:D :D

فاكرة السنة دي وانا داخلة المحاضرة متاخرة

كانت محاضرة سيوتكس

دخلت والقيت نظرة خاطفة على الدكتور لقيته مشغول بالشرح

فرحت خاطفة رجلي ونزلت على الارض علطول

وانا بقى بدحك مبسوطة اني انتصرت ودخلت

لقيت صوت الدكتور في الميكروفون

الانسة اللي دخلت من شوية تقوم تقف :)


قلت يلا باينها ليلة مش معدية :D

حاولت اتملص بس لقيته مركز نظره عليا

قلت اقوم وامري لله

قمت وانا بدحك مبسوطة بنفسي اوي :D


لقيته بقولي مش المفروض بعد ما تدخلي تقفلي الباب وراكي

انا تنفست الصعداء قلت الحمد لله انه ما طردنيش

قلتله اوامرك يا دكتور وانا بدحك عشان اخفف من واقع الاحراج اللي حصللي

لقيت ولد ربنا يكرمه راح قايم وقالي خليكي انتي وراح قافل هوه الباب

كرم اخلاق بقى :D

جيت اعد

لقيت صوت الدكتور يجلجل مرة اخرى

معلش قومي اقفليه انتي يا انسة

احم احم

ايه الاحراج ده

غلاسة دكاترة بقى

رحت قايمة قلتله اللي تؤمر بيه يا دوك

رحت فاتحاه وقافلاه تاني وانا برزعه واعدت

بس كدة :)
ايه الأمنية اللي بتدعي ربنا دايما انه يحققها لك؟

انه يهديني ويرضى عني

اللهم انك عفو كريم تحب العفو فاعف عنا

تمرر التاج دة لمين؟

امرره

رنين الصمت

كلمة وواقفة في الزور

كش ملك

انا مش معاهم
خليها لويسبر بقى تمرره للي هيه عايزاه :)

6 comments:

soso said...
This comment has been removed by the author.
soso said...

هي كل كليات الصيدلة كده و لا إيه
نفس أسلوب الدكاترة سبحان الله
يلا ربنا يعدينا منها على خير

و إبقي إحجزي لي كوخ جنبك أروح أسترخي شوي

AbdElRaHmaN Ayyash said...

:D
و الله كويس
ردود جميلة
مدونة جميلة جدا
تحياتي
سلام

المجاهدة said...

ايه ده كنت فاكراني رديت
:(


حلوة اوى اجاباتك :d

عاجباني ماشاء الله
:d

بتاعة الدكتور دي
كنت فاكراه هيقولك اقفلي الباب و اطلعي بره :d
طلع كويس اهو :):)

Maha said...

يا خبر .. وصلني التاج أنا كمان

طيب إن شاء الله :)

صحيح تصميم المدونة الجديد تحفة جدا ما شاء الله

Anonymous said...

da dr 3`elis bas kowais eno matardkesh,
ana kont fakra en el nas batalet te7dr mo7drat ceutics gada3a wallahy.